שיר ערש
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אם התינוק שלי בן 4.5 חודשים נרדם עם מוצץ ושיר שאני שרה לו עד שנרדם במיטה שלו, האם זוהי שינה עצמאית שלו? ואם הוא בוכה כשמתעורר האם לגשת אליו או לתת לו להירגע לבד?
הרדמות עם מוצץ מומלצת בשנה הראשונה לחיים כחלק מהמניעה של המוות עריסה. שימוש שמוצץ ברמה העקרונית איננה הרדמות עצמאית מצד שני, סביב גיל שנה וישנם תינוקות שעושים זאת לפני כן, התינוק יודע להכניס את המוצץ בכוחות עצמו במהלך הלילה ואז הוא "עצמאי". בכל מקרה, בגיל 4-5 חודשים כדאי לזרום עם התינוק ולא לחשוש מבעיות שינה. בגיל זה, אם תינוק בוכה כדאי לגשת אליו ולראות מה קורה. לא תמיד צריך להגיב אבל להתקרב ולראות מה קורה - מומלץ.