התעוררות בלילה-בן 8 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן 8 חודשים. יודע להירדם עצמאית. שמים לו מוצץ בפה, לפעמים נרדם מהר לפעמים לוקח לו זמן, אבל בשורה התחתונה - נרדם בעצמו. העניין הוא שבאמצע הלילה ו/או לפנות בוקר קורה שהוא מתחיל לבכות, ממש עם עיניים עצומות וכששמים לו מוצץ הוא נרגע וממשיך לישון. יש לילות שהוא לא מתעורר למוצץ בכלל ויש לילות שהוא מתעורר כמה פעמים בשביל המוצץ. מה הסיבה לכך ? איך ניתן לפתור את ההתעוררויות בלילה למוצץ ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
הסיבה היא ההקשר שנוצר בין הרדמות ומוצץ. בעוד מספר חודשים כשידע להכניס בקלות לעצמו מוצץ באמצע הלילה - לא תצטרכו להתעורר לשם כך.