נחירות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בתי בת 6.5 חודשים ומפעם לפעם נשימותיה כבדות, מן נחירות קטנטנות,שומעים את נשימותיה , אם זה באוטו או בלילה במיטה. יש לילות שהיא מתעוררת הרבה פעמים, ויש לילות שהיא ישנה רצוף גם חמש שעות. האם יש חשש כלשהו להפרעת נשימה ? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
קרוב לוודאי מדובר בנחירות. כל עוד הנחירות מופיעות "מפעם לפעם" לא כל ימות השנה, בעיקר כשמנוזלים, אין צורך בבירור. אם תהיה החמרה והרעש הנשימתי/נשימה כבדה יופיעו 5 ימים בשבוע, במשך תקופה של חודשים - יש מקום להפנות את הילדה לבדיקת שינה במעבדת שינה על מנת להעריך את הנשימה שלה בשינה.