stridor
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ,ד''ר ריבי בן שלי בן ה4 עם שיעול נבחני מזה כיומיים שמחמיר בלילה,עם חום,משקלו 13 ק''ג, הרופא נתן לנו מרשם לbetnesol חד פעמי, 10 כדורים בתוך כוס מים, האם המינון לא מוגזם מדי? והאם יש דרכי טיפול טבעיות יותר בסטרידור? תודה אמא מודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
למיטב ידיעתי זהו מינון גבוה מאוד (מקובל לתת במשקל של בנך 5 כדורים מקסימום. דרך "טבעית" יותר שלפעמים מצליחה אך לא תמיד - חשיפה של הילד לאוויר הקר (בחורף) בחוץ כמו נסיעה במכונית עם חלונות פתוחים. עלי להדגיש שזוהי שאלה לרופא ילדים ולא למומחה בהפרעות שינה.