בן 11 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 11 חודשים, מעולם לא ישן לילה שלם. כעת מתעורר בכל שעה לפחות. הוא הולך לישון בסביבות 19:00 ומסיים את שנת הלילה ב- 4:30-5:00. מזה חודשים אנו מנסים להרגילו להירדם לבד. יש בערב טקס קבוע, הוא שותה בקבוק ומשכיבים אותו במיטה. הוא בוכה מאוד ונעמד במיטה. אנו ניגשים אלין בכל 2-3 דקות, נותנים לו מוצץ, ומשכיבים אותו (לא מוציאים אותו מהמיטה). הסיפור נמשך לעיתים מעל שעה, כולל באמצע הלילה וכשמשכיבים אותו לישון במהלך היום. אנו מותשים. מה עושים ?
ניכר שאתם מבינים את המטרה ופועלים להשיגה. המלצתי היא להמשיך באותו כיוון כדי לא לבלבל את הילד ולראות אם יש תוצאות. אם אין - לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה. נקודה חשובה- לדאוג שלא ירדם או ינקר על הבקבוק האחרון לפני השינה.