העברת חדר
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי לדעתך הזמן הטוב ביותר (אם יש כזה) להעברת תינוק מחדר ההורים לחדר לבד. בתי בת 5 חודשים ועדיין איני מוכנה. נראה לי שעדיין אינה מסונכרנת בשינה וזקוקה לעזרתי בלילה להמשיך לישון, מתעוררת הרבה ואם לא 'עוזרים' לה (ידים, מוצץ) יכולה לצאת מהשינה לגמרי.
לקריאה נוספת והעמקה
אין זמן "מומלץ" להעברת חדר וזה גם לא תנאי להקניית הרגלי שינה טובים. ההמלצה היא להשאיר את התינוק בחדר השינה של ההורים בחצי שנה הראשונה לחיים בהקשר של מניעת מוות עריסה. מדברייך אני מבינה שאת עוד "לא מוכנה" לכך וזה גורם חשוב. עשי זאת רק מתי שתחושי שאת רוצה לעשות את זה.