בת 7 חודשים - מחסלת
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' ריבי בתי שיר כמעט בת שבעה חודשים. עד גיל 4 חודשים ישנה לילה שלם. לא התעוררה לינוק ולא לבקבוק. לפני חודשיים לערך החלה להתעורר בלילה. כל פעם שהיא מתהפכת על הגב (ישנה על הבטן) מתחילה לבכות ולצרוח. אנחנו קמים הופכים אותה ומנסים לתת לה את המוצץ אך היא מסרבת בתוקף. אנחנו מרימים אותה לדקה נותנים לה קצת מים והיא נרדמת שוב. וכך חוזר חלילה כל שעה שעה וחצי. אנחנו עייפים וחסרי סבלנות. לקראת שעות הבוקר בסביבות חמש, היא מתעוררת ואז אני לוקחת אותה אליי ומניקה אותה עד6 בערך. מיותר לציין שאנחנו באפיסת כוחות. שיר הולכת לישון בסביבות השעה שבע ועד 11 לערך היא ישנה רצוף. מה עלינו לעשות? הורים עייפים מאוד
ראשית יש לברר את צורת ההרדמות. האם נרדמת בכוחות עצמה? בעזרת הנקה/בקבוק/מוצץ/נענוע וכו'. אם כן - הרי שצריך ללמדה בהדרגה להרדם בכוחות עצמה. במידה ואתם לא מצליחים כדאי לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה שיתן לכם תוכנית מובנית כיצד לעשות זאת.