בת 3.5 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי ישנה בלילה 7,8 בערב ועד 5 בערך, ומתעוררת 1,2 לבקבוק. בנוסף מתעוררת המון המהלך הלילה בין שעה לשעה או קצת יותר,משמיעה קולות, נאנחת,נשמעת כמתאמצת, ככה לפעמים בין מספר דקות ועד לחצי שעה 40 דקות!!האם זה נורמלי? מה הסיבה?? במצב כזה אם לא נראה שיש מצוקה או בכי לא מרימים רק מארגנים ושמים מוצץ. מה נחשב מצב בו כדאי להרים? רק בבכי או גם כשמשמיעה קולות ואנחות הרבה זמן מסיבה כלשהיא? בברכת שנה טובה
לדעתי הדבר הנכון הוא לגשת ולראות שהתינוקת לא במצוקה. אם לא נראית במצוקה אין צורך בהתערבות. השמעת קולות ואפילו אנחות אינה סיבה להרים תינוק על הידיים.
1.האם אותן אנחות והשמעת קולות כה רבים (כפי שהיה הלילה כל שעה לזמן ממושך!) נחשב בתוך מיניין שעות השינה, או לראותן כהתעוררות? 2. נ.ב- הילדה סובלת מגזים, האם קשור?