יובל
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת 3.5 חודשים,ברקע בעיות גזים ודובר גם על רפלוקס. 1. האם יש לצפות מילד בגיל זה להרדים עצמו באופן עצמאי ללא תיווך (ידים, מוצץ, בקבוק..)? מתי כן?(גם כשמאד עיפה אף פעם לא נרדמת לבד). 2. למרות קשיים רבים להרדמות לילה, ישנה כ 7,8 שעות ברציפות מ 20:00 לערך ועד 3:00או 4:00לאכול, לאחרונה רגרסיה,מתעוררת 2-3 לאכול ולפעמים לאחר שעה רוצה תוספת.מה יכולה להיות הסיבה לכך?פיסית או התנהגותית? 3.באופן כללי ניכר אצלה אי שקט בלילה, התעורריות רבות כל שעה ולפעמים יותר, מתפתלת ונראית מתאמצת גם תוך שינה. מדוע? תודה ד"ר..
בגיל 3 וחצי חודשים - תקין לא להרדם עצמאית. ואין מה להתערב בנושא לפני גיל 6 חודשים. לגבי משך השינה שלה ומספר ההתעוררויות לאכילה נשמע תקין לגיל.אותו אי שקט שאת מתארת יכול להיות על רקע הגזים והרפלוקס - צפוי לשיפור עם הזמן.