ילד שלא נרדם- התייעצות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר טאומן. בני בן ה-12.5 לא נרדם בלילות מזה כחודש. לא ברור אם זה בגלל החופש הגדול, אולי בגלל שהוא חרד מעט מהמעבר לחטיבה. מודה שגם לי היו השנה בעיות להרדם והרופא רשם לי אמביאן CR. האם הכדור הזה מומלץ גם לילדים? (כמובן שאם כן אלך לרופא לקבל מרשם ולא אתן לו על דעת עצמי) רב תודות לך!
נדיר שיש צורך בטיפול תרופתי באמביין בילדים. אם התופעה היא של חודש ימים ותשתפר לאחר שבוע-שבועיים בבית הספר - לא הייתי מגדירה זאת כבעיית שינה. אם הבעיה תמשך ממליצה לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה היות ויכולות להיות מספר סיבות וטיפול מתאים לכל אחת מהן. טיפול באמביין הינו טיפול בסמפטומים ולא מקובל לתת אותו בילדים בריאים.