יקיצה מוקדמת מאוד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 11 חודשים. בימים האחרונים היא מתעוררת בין 4:30-5:00 בבוקר. עד עכשיו היא הייתה מתעוררת בין 6-6:30 . כל מה שניסיתי לא מרדים אותה חזרה. עגלול, מוצץ, אוכל, מים ... היא הולכת לישון כל יום ב- 8 לאחר שאכלה בקבוק, מתאפצת אבל נרדמית במיטה שלה. היא קמה בלילה לאכול פעם אחת בין 12:00-2:00 בבוקר. במהלך היום יש לה שיגרה מובנית של התינוקיה- ישנה 40 דקות בבוקר ושעה וחצי בצהרים. יש לה שיגרה קבועה - אוכלים ארוחת ערב בגינה, מקלחת, סיפור, בקבוק ולמיטה. אני כבר לא יודעת מה לעשות, השעות האלו גומרות אותי. אם יש לךעצה אשמח מאוד לשמוע תודה טל
את מתארת שינוי של הימים האחרונים - יתכן והיא "תחזור לעצמה" בעוד מספר ימים. במידה ולא - אין כל כך הרבה דברים שניתן לעשות פרט להחשכה טובה של החדר בשעות הבוקר המוקדמות ודחייה הדרגתית של זמן ההליכה לישון.