תאומים בני 8 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר טאומן, אני אם לתאומים בני 8 חודשים לשניהם בעיות הרדמות (קפיצה על כדור נענוע השמעת קולות וכולי רק חסר שארקוד ריקוד אינדיאני...) בעוד שהתינוק ישן לילה רצוף ללא כל הפרעה מתשע בערב ועד שש בבוקר, התינוקת קמה מספר פעמים בלילה, בצרחות אימים, עד שאני חייבת להעירה עם התזת מים וכולי.. עד גיל 7 חודשים ישנה מושלם וכעת זה נעשה סיוט, בכל מקרה ברור לי שלא ניתן בפורום לענות על בעיות קשות אלו, האם תוכלי להמליץ על רופא שילווה אותנו אישית עד לפתרון הבעיה (אזור רעננה) נשמח לעזרתך אם את פנויה כמובן...
בהחלט יש מקום ליעוץ של רופא שינה. בדרך כלל מדובר בפגישה אחת-שתיים ולא יותר. ברב הגדול של המקרים אין צורך בליווי צמוד. אני משמשת יועצת של כל קופות החולים כך שניתן לפנות לתיאום פגישה.
בתודה גלית