אפקסור, ויאפקס והפסקת התרופות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לטיפול בקטפלקסיה (המתלווה לנרקולפסיה) קיבלתי מרשם מנוירולוג לכדורי אפקסור XL. לקחתי מינון של 75 ואחרי שהרגשתי לא טוב מהכדורים, רופאת המשפחה רשמה לי ויפאקס 37.5. גם אז היו תחושות לא טובות (בחילה קשה שעות כל יום, עצבנות, כאב ראש, תחושה קצת של דכאון למרות שאינני סובלת מדכאון). אחרי כמעט שבועיים שניסיתי בכל בוקר להסתגל לכדור, הפסקתי. התוצאה היתה כמעט יום שלם של אירועי קטפלקסיה ברמה קלה, אבל בתדירות גבוהה. שאלותיי: 1. יתכן שכבר מתחילת השימוש לא הופיעה לי שנת REM בשינה בצהריים? וכבר אירועי הקטפלקסיה השתפרו (לא זכור לי שהיו כאלה בפרק הזמן שנטלתי את התרופה)? 2. יתכן בכלל שאחרי פרק זמן כה קצר הפסקה עושה תופעה של "ריבאונד"? קצת תמוה בעיני.
שלום, אני לא רופא אני התייעצי עם הרופא המטפל ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com