הלוחשת לתינוקות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ריבי שלום רב, לפני מספר ימים כתבתי לך פה בפורום לגבי התינוקת שלי בת השבועיים ועניין "הרגלי השינה".רציתי להודות לך כיוון שעזרת לי להבין עד כמה חום ואהבה חשובים בגיל זה ולא ההרגלים שהסביבה ממליצה לי. כמו כן הייתי מעוניינת בחוות דעתך בנוגע לספר "הלוחשת לתינוקות" מאת סטייסי הוגס אשר מומלץ מאד על ידי הורים רבים אשר יישמו את השיטות ועזרו להם. אבין אם אינך יכולה לחוות דעתך בנושא ועדיין מודה לך על עצותייך הקודמות. בברכה, רותי
האמת שלא קראתי את הספר ולכן אינני מכירה את השיטה. ככלל, כל שיטה התנהגותית בנושא הפרעות שינה בתינוקות "עובדת" כל עוד מיישמים אותה ומתמידים איתה. אולם, כאמור, לא הייתי מממליצה לעסוק בנושא לפני גיל 5-6 חודשים.