ביעותי לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 13 צריך לצאת לטיול שנתי של יומיים אני בתמימותי הסברתי למורה שהילד בילדותו סבל מביעותי לילה והמקרה האחרון היה לפני כשנתיים ואמרתי לה במידה וזה יקרה שוב בלילה פשוט להחזיר אותו למצב שינה אבל הם מאוד נלחצו ולא מוכנים להוציא את הילד לטיול רק בליווי הורה מה שממש לא אפשרי רציתי לדעת האם ניתן לקבל אישור מכל סוג שהוא כדי לאפשר לילד לצאת ???
לקריאה נוספת והעמקה
היתה תקלה לכן רק עכשיו אני רואה את השאלה. באופן עקרוני ביעות לילה הינו ארוע מאוד לא מסוכן. האם אישור יספק את בית הספר זה רק הם יכולים להגיד ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com
(מספר מקשר)