ביעותים קשים אצל ילד בן 9
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע שעבר התעורר בני בן 9 בבכי, חריקת שיניים, רעד ודיבור לא ברור. גופו היה קר. לאחר שחיבקנו, התכסנו יחד כדי להרגיעו עלה חום גופו ל 39.5. בבדיקות במיון גילינו דלקת גרון וחיידק סטרפטוקוקוס. הוא לוקח 8 ימים אניטיביוטיקה. מאז ועד היום קרו עוד 5 מיקרים של התעוררות מבעיתה משינה, בבכי, בלבול, דיבור לא קשור, לחץ-פחד-פניקה, רעד וחום גוף נמוך, חריקת שיניים אגרוף כפות הידיים. אנה הלך? אנה אפנה?
סיגלית שלום, באופן עקרוני ביעותים ובכלל תופעות ליליות יכולים להתגבר בזמן מחלה. אנ יחושב שתחכו עוד קצת זמן ותראו אם זה לא יורד מעצמו במקביל לשיפור במחלתו. אם הבעיה נמשכת אז אפשר לפנות לקבל יעוץ מקצועי בנושא זה. יש מרפאות שינה בבתי חולים וכן אפשר לקבל הכוונה דרך הקופה או דרך גורם פרטי כמובן. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com