בעיות שינה - תינוקת בת 10 חודשים.
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת ה 10 חודשים מתקשה מאוד בשינה רציפה בלילה. ברוב הלילות מתעוררת כ 3-5 פעמים. יש לציין כי היא יונקת באופן מלא , גם לפני השינה ועד להירדמות. בחלק מהמקומות נאמר כי בעיה זו נובעת בגלל השיניים, בחלק בגלל ההתפתחות בגיל זה ובשאר ללכת לייעוץ שינה. אשמח לייעוץ או הכוונה, האם זה נורמלי בגיל זה ?
טדי שלום, גם בגיל 10 חודשים ישנם קשיי שינה שיכולים להתבטא הן בקושי להרדם (ילדים שנרדמים רק בזכות משהו מסויים - למשל הנקה, ליטוף) וכן ביקיצות מרובההשפעה של יציאת שיניים היא בד"כ 2-3 ימים. אני יכול רק לנחש כי הקושי אצלכם נובע מהרגלי שינה של ביתך ותלות בכם כדי להרדם. אפשר בהחלט ללכת ליעוץ שינה אצל איש/אשת מקצוע שם תוכלו לקבל הכוונה נכונה ולשפר את דברים אלו. התערבויות כאלו הן בד"כ מאוד קצרות ומאוד אפקטיביות ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com