יקיצה בהלה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 66 בעבר נהגתי לקחת בונדורמין כדי להרדם אולם במשך הזמן להחר שהמינון עלה גמלתי את עצמי לאט לאט. אני עוסקת בפעילות גופנית יום יומית. אין לי קשיי הרדמות בדרך כלל אבל לאחר כשעה וחצי אני מתעוררת ומתקשה להרדם שוב. בזמן האחרון אני מתעוררת בתחושת פניקה ובהלה ומרגישה חרדה רבה שאין לה שום בסיס במציאות. שאלתי מדוע אני מתעוררת אחרי שעה וחצי ערנית לגמרי וכן ממה נובעת תחושת הבהלה והאם עלי לחזור לקחת בונדורמין
אילת שלום, אני מציע לך לפנות לאיש מקצוע המתמחה בהפרעות שינה וגם בהפרעות חרדה. יתכן כי מדובר בהתקף חרדה לילי ויתכן שזה חלק מתמונה הקשורה לאינסומניה או גם וגם. אם זה אחד משני אלו ניתן לעזור במגוון דרכים, לאו דווקא תרופתיות. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com