בן 4
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בני בן 4. הוא ישן צהריים בסביבות שעה. אנחנו משכיבים אותו לשינת לילה בערך ב 20:30 ויושבים לידו. אחרי שנרדם, שינת הלילה רצופה. מתעורר ב 7:00. הבעיה שלנו שהוא מצליח להירדם רק ב 22:00. מה כדאי לשנות וכיצד?
גיטה שלום, ישנו קשר בין התארכות של זמן השינה לבין תלות של הילד בהוריו כדי להרדם. באופן עקרוני מה שצריך לעשות הוא להפחית בהדרגה את הצורך שלו בכם כדי להרדם. עד שתגיעו למצב בו הוא נרדם ללא הנוכחות שלכם. אפשר למשל לנסות שיטה בה יוצאים מחדרו ובודקים אותו כל פרק זמן מסויים ובהדרגה מאריכים את הזמן בין בדיקה לבדיקה. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com