התעוררויות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,בתי בת שנתיים ולאחרונה אולי בגלל שהפסקתי להניק פעמיים ביום ורק פעם ביומיים,היא מבקשת את היד שלי להרדם וחרדה כשאני יוצאת מהחדר. היא קוראת לי ובוכה מאד. מה שקורה זה שאני נשארת איתה והיא נרדמת כשהיא מחזיקה לי את היד.ב שלושה ימים אחרונים היא קמה כמה פעמים בלילה וכשאני מחזירה אותה לישון היא רוצה להחזיק לי את היד. משהו ניהיה בה מאד תלותי.זה לא היה כך בעבר.האם זה קשור להנקה?האם זאת חרדת נטישה בגיל 2שוב?כיצד לנהוג?אני לא רוצה לתת לה את התחושה שאמא לא רוצה לתת לה יד או חלילה ללכת לה. תודה רבה!
קרוב לוודאי שזה לא קשור להנקה. המלצתי היא כן ללוות אותה בתהליך ההרדמות אך ללא מגע. ברגע שתתרגל יהיה שיפור בתחילת הלילה ובמהלכו.