שימוש קבוע במלטונין בילדים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן ה-11 מתקשה להירדם. מאז שהיה פעוט הוא מתקשה להירדם ולוקח לו שעות רבות עד שהוא נרדם. כתוצאה מכך הוא לא ישן מספיק ולכן במשך היום הוא עייף ועצבני ולפעמים גם סובל מכאבי ראש. המצב נהיה בלתי אפשרי והוא ממש סובל. גילינו שכאשר אנחנו נותנים לו מלטונין במינון של 3מ"ג הוא נרדם ממש מהר ובקלות (תוך כ-20 דקות) וישן היטב כל הלילה. למחרת הוא מרגיש נהדר. מבחינתו, הוא היה שמח ליטול מלטונין מידי לילה אבל אנחנו ההורים חוששים. האם יש איזושהי בעיה בנטילה קבועה של מלטונין? האם יש לכך השלכות עתידיות? תודה.
כעקרון אין בעיה בשימוש במלטונין באינדיקציה הנכונה וקשה לי להחליט אם מדובר באינדיקציה הנכונה במקרה שלכם היות וחסרים נתונים. המלצתי לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה שיחליט אם מלטונין הוא אכן הטיפול הנכון
כעקרון אין בעיה בשימוש במלטונין באינדיקציה הנכונה וקשה לי להחליט אם מדובר באינדיקציה הנכונה במקרה שלכם היות וחסרים נתונים. המלצתי לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה שיחליט אם מלטונין הוא אכן הטיפול הנכון