בן 8 וחצי חודשים-בעיות בשינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני התינוק המקסים בן 8 וחצי חודשים... מאז שנולד קשה מאוד להרדימו-שנת יום ושנת לילה וכן מתעורר המון לאחר שנרדם... כיום נרדם רק בידיים בעזרת נענוע ומתעורר כמעט כל 45 דקות. הוא יונקו בדכ חוזר לישון בעזרת נענוע או הנקה... גם במהלך היום נרדם לפרקי זמן קצרים מאוד. חשוב לציין שבשאר היום הוא חיוני, חייכן ומתפתח בהתאם לגילו... יש לנו טקס שינה, ניסינו לא פעם שיטות שונות להקניית הרגלים אך אנו כבר נואשים.... מדובר בבעיית שינה? למי לפנות בנושא?
כן. מדובר בבעיית השינה השכיחה בגיל זה. על פי מה שאת מתארת (נסיונות עצמאיים ללא הצלחה) כנראה שזה השלב שכדאי שתפני ליעוץ מקצועי. ניתן לקבלו על ידי רופאי ילדים מומחים ברפואת שינה.
תודה רבה על התשובה... שאלה נוספת-מה זה בדיוק רופא מומחה שינה לתינוקות, למי בדיוק עלינו לפנות,אנחנו חברי קופח כללית