שינה של תינוקת בת 11 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בתי בת 11 חודשים, כל הערב אנו עושים לה טקס שינה, מקלחת, בקבוק וסיפור. אני שמה אותה במיטה שלה לישון והיא מייד כמה, או מתחילה לזחול, או מסתובבת, או משחקת וצוחקת ולא שוכבת. כל התהליך יכול לקחת בין 40 דקות עד שעה וחצי עד שהיא כבר מתעייפת ונרדמת. בזמן הזה אני נמצאת לידה,יושבת ועושה שששש..... ברגע שהיא נרדמת אז היא כבר ישנה עד הבוקר, היא יכולה להתעורר רק בשביל לקחת מוצץ ונרדמת שוב. מה עלינו לעשות שהיא תוכל להירדם לבד ובזמן יותר קצר. תודה, יסמין
לקריאה נוספת והעמקה
המצב נשמע מצוין. אם זה המצב אז משך ההרדמות רק ילך ויתקצר ואין מקום לשום התערבות.