שינת תינוקת בת 5 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת שלי בת 5 חודשים, אחרי שבוע מיציאתה מבית החולים הייה יושנת לילה שלם כ 7-8 שעות רצוף.בהיותה בת 3 חודשים התחילה להתעורר כ2 פעמים בלילה אוכלת(יניקה) וחוזרת לישון,הייתה יושנת בשעה 11. ומשבוע אני משכיבה איתה בשעה 8.00ומתעוררת בבוקר בשעה 8 , היא יושנת כשהיא יונקת, ומתעוררת בערך כל שעה שעתיים.יונקת או מלטפת איתה ומיד חוזרת לישון.בנוסף אני התחלתי לתת לה מנה אחד תמ"ל סימילאק וברוב המקרים לפי מועד השכיבה. אני רוצה שהיא תירדם לילה שלם בלי להתעורר? ואיך אלמד איתה שתיכנס לישון בכוחות עצמה? תודה, סילין
לדעתי זה גיל קצת מוקדם להתחיל לימוד של הרדמות עצמאית. ממליצה לחכות עם זה לפחות עד גיל 6-7 חודשים. התמקדי בתהליך ההרדמות הראשון ותוך כדי ליווי והרגעה תני לה להרדם ללא הנקה. כשתלמד להרדם ללא הנקה/בקבוק בתחילת הלילה - מספר ההתעוררויות הליליות יפחת.