שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יש לי תיאומים בגיל שנתיים וחצי עם פגיעה ניורולוגית- פיגור פסיכומוטורי- ופרכוסים אך הבעיה היא, הם הולכים לישון בשעות הערב המוקדמות 6-7 בערב, מתעוררים אחרי כ 5 שעות רגועים יפים, אך הבעיה מתחילה אחרי כשעתיים מההתעוררות שלהם שרוצים לישון בחזרה, אז הם עצבניים, כאילו רוצים לישון ולא מצליחים ואז מתעצבנים ומתחילה החגיגה, כאילו הבעיה באינדוקציה של השינה שלהם איך אפשר לפתור בעיה כזו שיכולים לישון בשקט בחזרה אחרי שמתעוררים באמצע הלילה תודה על עזרתכם.
במקרים מסוג זה עליכם לפנות ליעוץ מסודר של רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה. קרוב לוודאי שיהיה צורך בשילוב של הדרכה התנהגותית וטיפול תרופתי.