שינה במהלך היום
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כבר קצת מיואשת ואשמח מאוד להכוונה. בתי הראשונה בת 4 חודשים- ישנה במהלך היום שינות מאוד קצרות: 25-40 דקות. כך יוצא שישנה 5 פעמים ביום שינות קצרות. לעיתים קמה בוכה ולעיתים אני פשוט מוצאת אותה משחקת- מאוד קשה להחזיר אותה לישון. מגיעה לאחה"צ כנראה עייפה מדי והופכת לנודניקית ועצבנית- בוכה. אך הבעיה בעיקרית היא שכל פעם שמכניסים אותה לחדר החשוך או מחזיקים אותה בידיים בתנוחה של להרדים היא צורחת ונאבקת ומקשיתה את הגב... - מה עושים עם זה? האם זה טראומה מהשינה כיוון שכאשר מתעוררת אני מנסה להחזיר אותה לישון...? אציין שבלילה ישנה יפה- 8 שעות אשמח לעזרה... תודה
השינה במהלך היום נשמעת תקינה לגיל. לא צריך "לעבוד" על הרדמת התינוק - מה שמייצר תסכול אצל האם וצל התינוק. אם לא נרדמת- השאירי אותה ערה ובהמשך נסי שוב. בוודאי שאין לה "טראומה מהשינה".