תאומה בת שנה-מה קרה לה???
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תאומה בת שנה -ישנים בחדרים נפרדים לעת עתה. עד עכשו ,כבר כמה חודשים שמים במיטה ונרדמת לאחר פטפוטים עם עצמה בדלת סגורה ישנה כל הלילה. כבר כמה ימים צורחת -קרה גם שבוע שעבר . הוצאתי מהחדר והחזרתי אחרי כמה דקות כאילו מחדש והכול היה בסדר ועכשו שוב צרחות בעלי נכנס והרגיע עם מגע ונוכחות עד שנרדמה...ניסיתי רק להיות ליד לא עזר צורחת. ניסיתי מגע ולהוריד ...לא הסכימה רק מגע קבוע בצורת טפיחות עד שנרגעת...איזו רגרסיה אני בשוק. היא קמה מחוייכת משחקת במיטה עד שמגיעים -(חשבתי שזה חרדת נטישה או פחד) לא יודעת איך להתמודד, אני חוששת להרדים עם טפיחות בטוסיק נראה לי ממש לחזור חצי שנה אחורה, חוץ מיזה אין שום שינוי בהתנהגותה-מיואשת אשמח לסיוע
שינוי כזה קיצוני ופתאומי יכול לחלוף כלעומת שבא. את צודקת שלא נכון להתחיל להרגיל לטפיחות בתהליך ההרדמות. עדיף נוכחות ללא מגע קבוע. בשלב זה- הייתי עוקבת בלבד