התעוררויות מרובות בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים, יונקת הנקה מלאה, מרדימה את עצמה לבד בעריסה, יש תמיד הפרדה בין הנקה לשינה. סה"כ במשך היום יש לה בערך 3-4 שינות בנות שעה. הבעיה העיקרית היא בלילה. היא הולכת לישון בין 19:30-20:30 מתעוררת בין 23:00-24:00 לינוק, ואח"כ כל 3 שעות מתעוררת ואני מניקה אותה. האם יש מקום באחת ההתעוררויות להרגיעה עם מוצץ בלבד? האם היא חייבת האכלה כל 3 שעות? יש לציין כי משקלה וגובהה תקינים לחלוטין (אחוזון 50).
כנראה שכן. לא הייתי מונעת ממנה את ההנקות הנ"ל בגיל כל כך צעיר.
את יכולה לנסות להציע לה מוצץ ולראות אם זה עוזר אבל אם היא רעבה זה יגרור התעוררות בהמשך.