הפרעות שינה לילדה בת שנה ועשרה חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת שנה ועשרה חודשים. כשבתי נולדה ועד גיל שנה היא בקושי הייתה ישנה בלילה, בחודשים הראשונים זה היה מלווה גם בבכי והיסטריה. כיום, מזה חודש שהיא מתקשה לישון ונמצאת במיטה לעיתם עם בכי ולעיתים לא ,ושעות רבות לוקח לה עד שנרדמת. לבסוף אחרי שהיא כבר נרדמת היא מתעוררת בצרחות ולחץ ולא נרגעת עד שאנחנו מעבירים אותה אלינו ( כי יש לי עוד תינוקת שאני לא מעוניינת שתקום). לפעמים היא גם מסתובבת בלילה מורידה בגדים, מחפשת אוכל... כל מיני דברים מוזרים..אני רוצה לציין שהיא מאוד חכמה ונבונה, עם זאת היא נוטה להמון התקפי זעם ובכי. אני כבר מותשת מהסיטואציה, רופאת המשפחה המליצה על אבחון. מה דעתך?
נראה לי שזה המשך של הפנייה הקודמת. הדברים שהוספת בפנייה זו מצדיקים לדעתי יעוץ של רופא שינה