בת חצי שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חצי שנה. מאז הלידה נרדמת רק על הידיים בד"כ במהלך הנקה. עד לפני כחודש היא היתה נרדמת בסביבות שמונה בערב וישנה עד 3 או 4 בבוקר ואח"כ בד"כ יונקת עד הבוקר. לפני כחודש התקצר מאוד זמן השינה והיא מתעוררת בחצות או 1. בגלל שהייתי מאוד עייפה ולאחר מס' נסיונות פשוט בשלב ההתעוררות העברתי אותה למיטה שלי ואז היא בד"כ ישנה עד הבוקר או מתעוררת פעם אחת. שמתי לב שבזמן שהיא ישנה במיטה שלה היא נעה הרבה ונראה כאילו יש לה סיוטים ןלפעמים היא גם משמיעה קולות בהלה מתוך שינה. לעומת זאת כשהיא ישנה במיטה שלי היא רגועה. לא יודעת האם זה קשור, אך אציין שבערך מאותו זמן גם בעת ערות היא לא מסכימה ללכת לאנשים אחרים מלבדי ובעלי ומיד בוכה. במה מדובר והאם ניתן לעשות משהו? תודה רבה.
תינוקות יכולים לנוע ולהשמיע קולות במהלך הלילה וזה תופעה נורמלית. קשה לי להגיב לגבי התצפית שלך שכשהיא ישנה איתך- שנתה רגועה יותר. המלצת רופאי הילדים היא להמנע מהשכבת תינוקות לשינה במיטת ההורים עקב חשש למוות עריסה. ממליצה להתחיל להקנות לבתך הרגלי הרדמות עצמאיים.