הפרעות שינה אצל פעוט בן 2.6
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בני תמיד היה תינוק נוח מאוד, נרדם לבדו ללא קושי וישן ברצף. מאז העברנו אותו לפני כחודשיים-שלושה למיטת מעבר, החלו קשיים בהשכבה - גילה שניתן לצאת מהמיטה. כיום יש לשבת ילדו עד שנירדם (לאחר סיפור, דיסק שקט וכו'). לפני כשלושה שבועות הורדנו טיטול גם בלילה. איננו מרטיב, אך החל להתעורר המון המון פעמים בלילה ולהגיע אלינו שוב ושוב (גם קודם החל להתעורר אך פחות פעמים). כיום אנו והוא בקושי ישנים. החלו בעיות התנהגות בפעוטון.(ישן עם כרית גדולה, מוצף וחיתול ביד). סה"כ בריא עם נטייה לאלרגיות. מה עושים????
מה שאתם עושים נשמע תקין (ליווי של הילד בתהליך ההרדמות תוך כדי שימת גבולות). ההתעוררויות במהלך הלילה שהופיעו בשבועות האחרונים יכולות להיות חלק מהתמונה ואז צפוי שיפור. עם זאת בילד עם רקע אלרגי- אני תוהה אם הוא לא נוחר/משמיע רעש נשימתי בשינה. אם כן- מומלצת הערכת רופא שינה ובדיקת שינה.