תינוקת בת חודש
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי תינוקת בת חודש. מספר שאלות: 1. היא ישנה רק על הבטן. האם יש מניעה רפואית לזה למעט הסכנה של מוות בעריסה? 2. האם צריך להקנות הרגלי שינה כבר בגיל הזה או בשלב מאוחר יותר? קצת בעייתי כשהיא סובלת בתקופה הזו מגזים בשעות הערב והלילה.... 3. בשעה הראשונה שהיא נרדמת בלילה צריך כל כמה דקות להחזיר לה את המוצץ שנפל, אחרת היא בוכה... האם ניתן לשנות זאת? תודה רבה!
1.הסיבה להנחייה להשכבה על הגב היא רק עקב הסיכון למוות עריסה. 2. לא. מקובל לא לבצע שום התערבות בחצי שנה הראשונה לחיים. פשוט "לזרום" עם התינוק. צפויים הרבה שינויים פיזיולוגים כולל בדפוסי השינה ואין מה להתערב. 3. עד שלא תדע להכניס מוצץ בכוחות עצמה בשינה (סביב גיל 10-12 חודשים) תצטרכו אתם להכניס לה את המוצץ