בן שש וחצי חורק שיניים בחוזקה בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בן 6.5 עם חריקות שיניים חזקות בלילות. הולך לישון בדר"כ 20:00-21:00 ולאחרונה מאד קשה להעיר אותו בבקרים לביה"ס. ישן אגב, עם פה פתוח תמיד. יש טעם להתחיל בבירור או שזה פשוט יעבור לבד עם הגיל? תודה:-)
לקריאה נוספת והעמקה
ילדים חורקים שיניים יותר ממבוגרים ובדרך כלל לא נגרם נזק. הדרך היחידה לבדוק נזקים היא על ידי רופא שיניים. אם רופא שיניים לא רואה שחיקה (בד"כ גם לא רלבנטי בשיניים בגיל צעיר) - אין צורך בהתערבות. שינה עם פה פתוח לכשעצמה איננה דורשת בירור אלא אם מדובר גם ברעש נשימתי (נחירות/נשימה כבדה) בשינה. אז כדאי להפנותו למעבדת שינה.