הפרעות שינה בילד בן שלוש
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני חייבת לדעת אם אני אמורה לעשות משהו לגבי הפרעות השינה של הבן שלי(בן 3) או שזה משהו שיעבור עם הגיל. כל לילה הוא נרדם דיי בקלות(כי הוא עייף כי הוא לא ישן בלילה!)והשעות הראשונות(בערך 3 שעות) הוא ישן שינה עמוקה. אבל אחרכך הוא זז ללא הרף מתיישב מתגלגל לצד שני של המיטה טוחן את השיניים(!) כל זה נמשך כ10 דקות ושוב נרדם לתוך שינה עמוקה לזמן מה ואז שוב מתחיל לזוז ללא הרף מתיישב במיטה(לעיטים גם קם ואז אנחנו צריכים להכניס אותו שוב למיטה)ושוב נרגע ונרדם.זה מה שקורה כל לילה כל הלילה. וביום אנחנו רואים שהוא עייף. מה עושים??
אם מתרחש לאורך כל הלילה - ממליצה לצלם בוידאו אירוע אופייני ולעקוב אחר השעות שבהן קורה בלילה (במשך יומיים) ואז לפנות לרופא הילדים. במידה ויחשוב שישי מקום להפנותו לרופא שינה יעשה זאת.