פיצול בשינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה בני בן 11 מתעורר בשליש הראשון של הלילה בזעקות אימה, הוא רועד ונראה מפוחד. כשאני שואלת אותו מה קורה, הוא עונה בקול רגיל: כלום, באמת, הכל בסדר, אבל אז ממשיך לרעוד ולצעוק בפחד, הוא מתיישב במיטה וסופר עד 6. לשאלתי למה הוא סופר, הוא עונה: אני לא סופר כלום.מה את רוצה? כאילו חצי ממנו בהכרה, וחצי- לא. הדבר קרה כ 4-5 פעמים בחצי שנה האחרונה, והלילה- פעמיים בתוך שעה אחת. למה זה יכול להיות קשור?
נשמע כמו ביעותי לילה אולם העובדה שמתקשר ועונה לעניין בזמן האירועים לא כל כך אופיינית. ממליצה לפנות בשלב ראשון ליעוץ של רופא שינה. עדיף, אם אפשר, להגיע עם הקלטה של אירוע טיפוסי.