בן ארבעה חודשים לא ישן
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ריבי שלום, אני אובדת עיצות, בני בן ארבעה חודשים לא ישן. יש לנו טקס מסודר של מקלחת אוכל שינה, הור נרדם לבד בעזרת מוצץ. מהחודש הראשון היה הלוך לישון ב-8 וקם בן פעם לפעמייים. בגיל 3 חודשים החל השינוי והוא החל לקום בממוצע כל שעתיים וככל שהוא גדל זה מחמיר היום הוא קם בממוצע כל שעה. רוב הזמן זה לא בשביל אוכל. הוא צורח לא רוצה מוצץ או אוכל. יש לציין כי הגזים נגמרו באזור גיל חודשיים ואז חזרו קלות, לא החלפתי אוכל.נראה תמיד שמשהו עם הבטן מפריע היינו אצל גסטרולוג שאומר שהכל בסדר ואני אמא היסטרית. נא עזרתך בדחיפות.
בגיל כל כך צעיר לא מומלצת התערבות בנושא השינה היות ויש הרבה סיבות להתעוררויות/קשיי הרדמות ואי נוחות כללית. סביב גיל 6-7 חודשים יש ללמדו בהדרגה הרדמות עצמאית. אין למנוע ממנו אכילה במהלך הלילה.