גמילה מהנקת לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת שנה וחצי ,אוכלת הכל אך לא מוכנה למצוץ מוצץ או לאכול בקבוק רק יניקה על מנת להרדם.כך כל צהריים מוערב אני צריכה "להיות בסביבה " כדי להרדים אותה..וזה ממש מקשה עליי.. היא מתעוררת בין 3-4 פעמים בלילה ,בוכה יונקת ונרדמת.ואם אני לא נותתנת לה לינוק הצרחות שלה רמות ביותר...רציתי הכוונה איך אפשר או מהם השלבים לגמילה מהנקת לילה...אשמח לתשובתך!!
ישנן מספר דרכים ללימוד הרדמות עצמאית וכולן עובדות אם מתמידים בהן. במקרה שלך מה שחשוב שתלמד בשלב ראשון להרדם (בתחילת הלילה) ללא הנקה. אפשר ללמדה בצורה הדרגתית יותר או פחות אך זוהי המטרה. להנחיות אישיות/פרטניות יותר כדאי לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה.