בכי היסטרי באמצע הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 5 וחצי וישנם לילות שבהם הוא קם בסביבות 11 12 בלילה ומתחיל לבכות בהיסטריה ולא נרגע, זה נראה שהוא בוכה מתוך שינה, הוא לא נותן שניגע בו או כששואלים אותו אם כואב לו משהו הוא עוד יותר מתעצבן. הוא בועט וצורח אז אנחנו מרימים אותו לסלון לאור ולפעמים זה לא עוזר אז יוצאים איתו החוצה ואז הוא נרגע.לאחר כמה דקות. מה זה יכול להיות? סיוטים?... תודה מראש מירי
מדובר בהפרעת שינה שכיחה לגיל - ביעותי לילה. אין רקע פסיכולוגי/טראומתי לנושא. בדרך כלל אירועים שמופיעים במחצית הראשונה של הלילה, נמשכים מספר דקות, חולפים ספונטנית והילד לא זוכר את האירוע בבוקר למחרת. אין צורך בהתערבות כלשהי במידה ותדירות האירועים משתנה ולא יומיומית לאורך זמן.