סיוטי לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' ריבי. קיבלתי הפנייה אליך ובזמן ההמתנה עד מילוי השאלון וכו...אני מתייעצת. הבת שלי, בת 8 ומאז גיל 3-4 בערך, קמה בלילות, תוך כדי בכי וקריאות אמא...ובמשך לפחות 15 דק' , מסתכלת דרכי , כאילו לא רואה אותי, בנוסף מדברת לא לעניין, לא מבינה ולא קולטת את הנעשה סביבה .\ אני מרגיעה אותה, מחבקת ומספרת לה דברי יומיום...ומנסה להסיח את דעתה אך ללא הועיל כי רק הזמן עושה את שלו והיא חוזרת לישון. בבוקר, אינה זוכרת דבר!!! אך, כאשר אני שואלת אותה על החלומות שלה היא טוענת שיש לה סיוטים מסוגים שונים. אנו חיינו עם הורי במשך 4 שנים ואלו נפטרו בינתיים. באמי טיפלנו בהוספיס בית והיא נפטרה בבית , איתנו. יתכן וכל זה השפיע על בתי? אני מניחה שאיכשהו כן... אני מוטרדת מאוד ומחכה להיוועצות איתך. אודה לך על התייחסותך. תודה מראש. אריאלה.
ראשית אין לך סיבה לדאוג ואת יכולה להמתין ברוגע לתור שנקבע לך למרפאה. קרוב לוודאי שאין קשר בין האירועים שאת מתארת בלילות ובין הרקע של תחלואה ותמותה במשפחה. האירועים הליליים הם תופעה שכיחה מאוד בילדות שאין מה להלחץ ממנה.