ילד בן עחצי שנה מתעורר כל 3 שעות להאכלה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , יש לי בן בן חצי שנה אשר הולך לישון בשעה קבועה (19:30) ומתעורר כל לילה באותה תבנית : כארבעים דק' אחרי ההרדמות ולאחר מכן כל 3 שעות בערך. ההתעוררות היא הדרגתית , לעיתים נדירות מוצץ מחזיר לשינה ולרוב יגיע עד למצב של בכי היסטרי עד להכנת בקבוק. חשוב לציין כי הוא אוכל לדעתי מעט לגילו כ 120ממ אכלה (נרדם קצת לפני שמסיים את ה 120ממ) בנוסף הילד לא מגיע למצב עירנות ומייד עם קבלת הבקבוק יונק אותו בעיניים עצומות ונרדם .
זוהי התמונה של התלות שנוצרה בין הרדמות ובקבוק. לכן- כדאי לנתק בין אכילת הבקבוק האחרון לפני השינה ובין ההרדמות. כשידע להרדם לבד ללא בקבוק - מספר הפעמים בהן תצטרכו לתת לו בקבוק במהלך הלילה יפחת.