יש לי בעיית שינה חמורה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 16 ואני כבר שנים מתקשה לישון בלילות אני יושן בלחץ לפעמים אני מצליח לפעמים אני לא מצליח בכלל ואני הולך לבית ספר בלי שינה, וזה קרה לי כמה פעמים ואני לא יכול כבר, מה אפשר לעשות? אני כל פעם חושב על לישון לישון ומרוב המחשבות אני לא מצליח ואני לא יודע איך להירגע ולהירדם אני שוכב שעות על גבי שעות
הפרעת השינה שלך היא נדודי שינה (אינסומניה). היות ואתה אומר שאתה סובל כבר שנים מהתופעה ונראה לי על פי מה שאתה מתאר שדברים רק מחמירים עם הזמן - כדאי מאוד שתפנה ליעוץ מסודר של רופא שינה. רופאי שינה יש במרכזי השינה בבתי החולים השונים (מעבדות השינה) או במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים.