בן שלוש
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן השלוש מתעורר לעיתים קרובות באמצע הלילה בבכי היסטרי הוא לא סהרורי פשוט בוכה ומסתכל לךעבר החלון כאילו משהו בחלון מפחיד אותו . גם שמתעורר בבוקר רוב הזמן מתעורר בבכי . אני מודאגת מאוד ואינני יודעת אפילו איזה רופא לפנות . אציין שילד יש קושי שפתי קל והפרעה בויסות החושי תודה
מנסיוני הפרעות שינה מופיעות הרבה פעמים בילדים עם בעיה בויסות חושי ובעיות שפתיות. עם זאת אני לא בטוחה שלא מדובר בביעותי לילה במקרה שלכם. אם התופעה בעיקר במחצית הראשונה של הלילה, לא ניתן להרגיע את הילד, הוא לא יוצר קשר עין בזמן האירוע, האירוע נמשך דקות עד מקסימום 30 דקות והילד לא זוכר את האירוע בבוקר למחרת - קרוב לוודאי מדובר בביעותי לילה. הרופא אליו כדאי לפנות הוא רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.