חרדות/ביעותי לילה לילד בן 10 לאחר סרט מפחיד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 10.5 ראה סרט (לצערנו הרב) על חטיפת ילדים במוצ"ש. מאז ועד היום הוא מתעורר כל חצי שעה במהלך הלילה, ממלמל דברים לא ברורים (ביעותי לילה) ואז אנו מחזירים אותו לישון לעוד חצי שעה. רק לפנות בוקר סביב 5 הוא מצליח לישון רצוף עד הבוקר. הוא אינו מודע למתרחש באותו הרגע. במהלך היום הוא כרגיל עד שמגיע הלילה ואז טוען שיש לו כאבי בטן ואפילו אולי חום. אנו אובדי עצות. פנינו לרופא המשפחה שהמליץ כרגע על טיפות באך להרגעה. אנו זקוקים נואשות לעזרה. זה מאוד מפחיד אותנו. תודה מראש
אני לא בטוחה שמדובר בתופעה אחת. יתכן ויש מרכיב של ביעותי לילה אבל אז לא ניתן לקשור את זה לצפיית הסרט (כי הבסיס לביעותי לילה הוא לא פסיכולוגי). המלצתי היא קודם כל לראות אם אין שיפור בימים הקרובים. אם לא - פנו ליעוץ מסודר של רופא שינה. לפני כן - צלמו אירוע טיפוסי במצלמת וידאו כדי להראות זאת לרופא.