בן 8 וחצי חודשים מתעורר בלילה בתדירות גבוהה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 8 וחצי חודשים ואני מרגישה שיש לו דברים שמפריעים לו במהלך השינה, הוא מתעורר בתדירות של לפעמים כל שעה בלילה, לפעמים זה רק מוצץ ולפעמים אני צריכה להוציא אותו מהמיטה ולהרדים אותו מחדש. איך יודעים שישנה בעיה? ואיך יודעים שזה משהו שפשוט יעבור? לפני שהוא נכנס למיטה בלילה אני מרדימה אותו על הידיים ורק אז שמה אותו במיטה, בהתחלה חשבתי שהוא מתעורר מרעב או צמא אבל היום אני יודעת שזה לא זה. אני ממש משתדלת להימנע מלהוציא אותו לגמרי מהמיטה בלילה אבל כשהוא ממש מתחיל לבכות אני מוציאה. אשמח לקבל חוות דעת בנושא, תודה.
הדבר החשוב הוא לימוד של הרדמות עצמאית ופחות מה עושים בהתעורררויות. אם נרדם עצמאית - מספר ההתעוררויות יפחת.