תינוקת בת 10 חודשים -לא ישנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הבת שלי בת 10 חודשים ולא ישנה לילה שלם רצוף. מאוד קשה לי . היא מתעוררת כל 10-15 דקות בבכי. אני שמה לה מוצץ והיא חוזרת לישון. יש פעמים שאפילו המוצץ לא עוזר מה אני יכולה לעשות? אני מאכילה אותה, חושבת אולי היא רעבה זה לא עוזר... מה עושים במקרה כזה?
מרגילים אותה להרדם בכוחות עצמה במיטתה. נושא המוצץ - תלוי מאוד ביכולת שלה להכניס לעצמה מוצץ בלילה. אם עושה זאת טוב במשך היום יתכן ותחושו הקלה גדולה עוד מעט כשתכניס לעצמה את המוצץ בלילה. אפשר לפזר מוצצים במיטה על מנת להגדיל את סיכוייה למצוא את המוצץ לבד במהלך הלילה.
היא נרדמת לבד במיטה. היא לא רוצה שנרים אותה... זה הכי מוזר