התעוררות בבכי היסטרי. ....
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבת שלי בת שנה ותשעה חודשים, לאחרונה התחילה להתעורר לאחר שינה, זה יכול להיות שנת צהריים או אחרי הלילה בבכי היסטרי על גבול לא נורמלי כאילו כואב לה משהו, לוקח לפחות חצי שעה להרגיע אותה..... וזה ממש מלחיץ. הבת שלי כבר מדברת, אך היא לא אומרת אם כואב לה משהו והיא נכנסת לסוג של היסטריה שלא ניתן לתקשר איתה. האם מדובר בסוג של הפרעת שינה? אל מי פונים?
את מציינת שזה כל השכמה ושזה "היסטרי על גבול לא נורמלי" - ושלוקח חצי שעה להרגיע אותה. ממליצה לצלם אירוע טיפוסי ולהראות לרופא הילדים ובמידה ויחשוב שיש מקום להתערבות רופא שינה יפנה לרופא שינה.
תודה רבה על התגובה המהירה. ..... אני אצלם ואפנה לרופא ילדים.