הירדמות עם הנקה והתעוררות בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי בת כבת 8 חודשים היא איננה נרדמת לבד אלא עם הנקה או על הידיים. אני ממש מיואשת מפני שאני לא יכולה לשים אותה במיטה לפני שהיא נרדמת חזק מפני שאם היא מתעוררת היא מתחילה לבכות מאחר והיא מרגישה כי היא איננה עלי. מה אני עושה? אני מכירה וקראתי כאן על כל מיני שיטות ... תודה רבה, מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
אם קראת ואת יודעת זו כבר החלטה שלך מה לעשות. את יכולה לבחור שיטת עבודה באמצעות קריאה בספרי הדרכה להורים או לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה. מה שבטוח - כדאי להתמיד בכל שיטה שתבחרי ולא לקפוץ משיטה לשיטה או מיועץ ליועץ.