תינוקת בת 7 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רומי בת 7 חודשים, יונקת, ישנה די טוב עד גיל חצי שנה (נרדמה בכוחות עצמה) במיטונת לידנו. ומגיל חצי שנה, החלה להתעורר כל שעה וחצי שעתיים, ניסיתי לתת לה מוצץ שוב ושוב, ולפעמים הנקה. לפני כשבועיים העברתי אותה לחדר עם הבן (בן 4), יועצת שינה ייעצה לי לגמול אותה מהתלות בהנקה וממוצץ בכל ההקשר לשינה. מאוד קשה לי לשמוע אותה בוכה. 1. האם באמת ניתן לגמול אותה בגיל כה צעיר ממוצץ? 2. האם מותר להרים כדי להרגיע בלילה, או לתת לה לבכות עד שתתיאש ותירדם לבד? תודה
מציעה לפנות ליועצת השינה שטיפלה בכם היות והיא מכירה את הפרטים. לגבי מוצץ - כרופאת ילדים, אני לא בטוחה שיש להמליץ באופן גורף על הפסקת השימוש במוצץ היות וזה נוגד את כל ההמלצות למניעת מוות עריסה.
מציעה לפנות ליועצת השינה שטיפלה בכם היות והיא מכירה את הפרטים. לגבי מוצץ - כרופאת ילדים, אני לא בטוחה שיש להמליץ באופן גורף על הפסקת השימוש במוצץ היות וזה נוגד את כל ההמלצות למניעת מוות עריסה.