תינוק בן 9 חודשים , לא ישן!!!!!
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 9 חודשים (ילד שלישי) . ואז שנולד לא ישן הרבה (בלילה מ- 21:00 עד 06:00 עם התעורריות כל 2-3 שעות ובמהלך היום בן חצי שעה לשעה 2-3 פעמים). בחודש האחרון המצב קשה הרבה יותר , ההתעורריות בלילה ממש כל שעה. (חוזר לישון אחרי הרמה על הידיים , בקבוק או מים.) במשך היום הילד מתוק של ממש!!! נראה כאילו השינה לא חסרה לו. אנחנו ממש תשושים מה עושים?
משך השינה תקין לגיל. לגבי ההתעוררויות - קרוב לוודאי שנוצר הקשר בין תהליך ההרדמות ואובייקט מסוים (הנקה/בקבוק/מוצץ/נענוע/מגע וכו'). ברגע שתנתקו את ההרדמות מאותו אובייקט מספר ההתעוררויות יפחת בצורה משמעותית. במידה ואתם לא מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם - פנו ליעוץ מסודר של רופא שינה.