בכי מתוך שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, ביתי בת ה-3.5 מתעוררת כל ערב וגם כל שנת צהריים(היא עדיין ישנה צהריים...) באופן קבוע כשעה לאחר שנרדמת בבכי, וכשאני מגיעה אליה ושואלת אותה מה קרה, היא בד"כ ממלמלת לא ברור. אני מנסה להרגיעה אך זה לא עוזר במיוחד, ורק לאחר כמה דקות זה נפסק. איני יודעת אם מדובר בביעותים או ביקיצה מחלומות. אני רוצה לציין כי היא ישנה עם אחותה(בת 4.5) באותו החדר ובד"כ מעירה אותה בגלל הבכי.ביתי היא ילדה קצת רגישה או אולי קצת מפונקת... האם הבכי יכול להיות מצב של רצון בתשומת לב? על אף שקראתי בפורום קצת בנושא, אשמח אם תוכלי לכוון אותי כיצד לנהוג איתה על מנת להתגבר על התופעה.
העיתוי של האירועים ואופיים מחשידים להפרעה מסוג ביעותי לילה. אין מדובר ברצון לתשומת לב. בדרך כלל התדירות היא לא קבועה עם תקופות של אירוע יומיומי ותקופות שקטות ללא אירועים. המשיכי לעקוב. אין צורך בדרך כלל בכל התערבות. אין רקע פסיכולוגי/טראומטי.